2012 m. vasario 18 d., šeštadienis

Rumuniškas varškės pyragas


Tešlai:
  • 7v. šaukštai pieno
  • 7v.šaukštai aliejaus
  • 6v.šaukštai cukraus
  • 1kiaušinis
  • 1arb.šaukštelis sodos
  • 350gr. miltų
Įdarui:
  • 500gr. rikotos, ar kreminės varškės
  • 2kiaušiniai
  • 200gr.cukraus pudros
  • 80gr.sviesto
  • 2v. šaukštai manų kruopų
  • 2a.šaukšteliai vanilinio cukraus
  • 1citrinos nutarkuota žievelė
  • 100gr. razinų(nebūtina)
1.Nedideliame dubenyje užvirti pieną, aliejų, cukrų, kai išputos nukelti, tr. atvėsinti, supilti į dubenį, sudėti miltus sumaišytus su soda ir užminkyti tešlą,(aš dar dėjau druskos gerą žiupsnį) miltų geriau nedauginti, kad nebūtų kietas pyragas, geriau pakočioti tarp dviejų plėvelių(man tiek miltų neprisireikė, aš dėjau mažiau~300gr. ir apmaišius palikau pastovėti truputį, paskui pasibarsčiau miltų ir jau niekas nebelipo ir kočiojosi norm.) Tešlą padalinti į dvi lygias dalis.(aš dalinau ne visai į lygias, tai daliai kuri kočiojosi į dugną ir šonus ėmiau didesnę dalį, o kur ant viršaus-mažesnę).Taigi iškočioti 20*30 lakštą ir įkloti į kepimo popieriumi apačioje išklotą skardą.
2.Visus įdaro ingriedijentus gerai išmaišyti, taip pat ir sviestą, kuris po išlydymo atvėsinamas.
3.Supilti įdarą į tešla išklota formą.Šiek tiek suspausti abu tešlos gabalus, viršų subadyti šakute.Aš iškarto iškočiojusi subadžiau ir užklojau ant viršaus, šonų nesandarinau, nes mano masė buvo gan skystoka:)
4.Kepti iki 180temp. orkaitėje~35min.(man reikėjo 10min. daugiau)
5.Atvėsinti , pabarstyti cukraus pudra ir patiekti.
Sonatina į įdarą cukraus pudros dėjo 140gr., jai buvo kaip tik.Aš dėjau daugiau 180gr., nes mano varškė buvo paprasta ir dar sudėjau likusią maskarponę 120gr, papildomai 1baltymą ir šaukštą manų daugiau, o viskas kitas taip pat.Pyragas skanus, švelnaus, neįkyraus skonio, drėgnas.

9 komentarai:

Dalia rašė...

Labai skanus šis pyragas, iš patirties tvirtinu :)

srove rašė...

Visiškai pritariu:))

Reda rašė...

Atrodo dieviškai skaniai Srovele!
Aš irgi šiandien kepiau varškinį pyragą, bet su avietėmis..

oditele rašė...

kaip skaniai ir gražiai atrodo :)

srove rašė...

Ačiū mielosios:)
Reda, einu žiūrėt taviškio pyragėlio:)

Reda rašė...

Ne Srove, pas mane jo nerasi ;) teks dar kart kepti, nes nenufotkijau :D o jis ir vertas antro karto :)

srove rašė...

Jau peržiūrėjau senai, bet taip ir neradau:))Nieko tokio palauksim:))

Indrė rašė...

O jis kartais ne "Draugystę" primeną? Bent išvaizda tą sufleruoja :)

srove rašė...

Tikrai, labai primena:)o dar kai susistovi ilgiau, tai net labai.